Επιστροφές & Αλλαγές

 

 

Σε κάθε προϊόν αναγράφεται η διαθεσιμότητά του. Παρακάτω σας αναλύουμε τι σημαίνει η κάθε μια ξεχωριστά:

  • Διαθέσιμο:

  Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο στις κεντρικές μας αποθήκες στη Θέρμη-Θεσσαλονίκης.

  • Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας

 Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο εφόσον το παραγγείλετε και ο χρόνος για να ολοκληρωθεί η παραγγελία και να αποσταλεί εξαρτάται από το προϊόν που επιθυμείτε να παραγγείλετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το χρόνο παράδοσης αυτών των προϊόντων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Εκτός αποθέματος

Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο.

Σας ενημερώνουμε ότι η διαθεσιμότητα των προϊόντων αλλάζει διαρκώς. Από μέρους μας καταβάλλουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια να ενημερώνουμε το μηχανογραφικό μας σύστημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα ώστε να σας παρέχουμε τη σωστή πληροφόρηση για το κάθε είδος. Υπάρχει όμως περίπτωση σε κάποιο προϊόν να μην ισχύει αυτό που αναγράφεται. Σε κάθε περίπτωση όμως, μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, την ελέγχουμε και σας ενημερώνουμε άμεσα είτε τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail)  για την πορεία της.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει κάποιο προϊόν και το έχετε εξοφλήσει με πιστωτική κάρτα και κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι το προϊόν που παραγγείλατε για κάποιο λόγο δεν είναι διαθέσιμο, σας ενημερώνουμε αμέσως και σας επιστρέφουμε την πληρωμή σας.

 

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία σας, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.  Το arte.gr είναι δίπλα σας.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας το αποστείλετε πίσω εντός 14ων ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με οποιοδήποτε τρόπο αποστολής επιθυμείτε (courier,μεταφορική εταιρεία, δικό σας μέσο ή κάτι άλλο) και με δικά σας έξοδα αποστολής εφόσον δεν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν, στο οποίο φέρουμε εμείς την ευθύνη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Την ευθύνη των εμπορευμάτων μέχρι τις εγκαταστάσεις του arte.gr την έχετε εσείς. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά κατά τη μεταφορά τους. Δεχόμαστε όλες τις επιστροφές πελατών, εκτός των περιπτώσεων που η κατάσταση του προϊόντος θα κριθεί ακατάλληλη οπότε και θα σας επιστραφεί πίσω.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:

  1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, ή λανθασμένης συναρμολόγησης, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.)
  2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  3. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
  4. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  5. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να φέρουν τα προϊόντα.
  6. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς.


ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.

Τέλος σε κάθε περίπτωση για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα επιστροφής προϊόντων την οποία θα βρείτε στην αρχή της σελίδας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Είτε θέλετε να κάνετε αλλαγή σε κάποιο προϊόν, είτε επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν λόγω ελαττώματος, η διαδικασία είναι η εξής:

Κατά την παραλαβή της επιστροφής σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει την αρχική αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επεστράφησαν στον αρχικό λογαριασμό με τον οποίο ολοκληρώσατε την αγορά σας. Εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τότε θα επιστραφεί η αξία στην πιστωτική σας κάρτα. Εάν όμως έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή, τότε θα πρέπει πίσω από την απόδειξη που θα μας επιστρέψετε, μαζί με το προϊόν να έχετε σημειώσει έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης, ο οποίος να ανήκει στο ίδιο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία σας. Αυτό συνήθως διαρκεί 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Τέλος αν επιθυμείτε να κάνετε κάποια αλλαγή ή να σας αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό προϊόν που μας επιστρέψατε θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία. Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση σχετικά με τα παραπάνω, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) και θα σας απαντήσουμε άμεσα.

Απομένουν 200,00 € για δωρεάν μεταφορικά.